All i can do now is just try to have some faith..

Jaha, då va d fredag igen...Torsdagen bjöd ju på väldigt fint väder må jag säga och en trevlig fika med Stefan, härligt att prata med nån som verkligen förstår och kan sätta sig in i livets alla ting.

Efter en liten förfest så drog jag och S ner till Plaza, ganska mycket folk där men kände mig inte riktigt på humör så vart lite less, men träffade ju några gamla bekanta iaf, så något positivt hände d..

Som några av er vet så letar jag ju lägenhet för fullt, vilket dock inte gått så bra eftersom dom få lediga som blir går åt som smör i solsken.
Men har några trådar ute och hoppas hoppas hoppas att oturen vänder och jag får nånstans att bo och att d inte blir mitt ute i skogen..

Ja den här dagen lär väl rulla på den me som alla andra antar jag.
Vet dock inte hur jag ska få den att gå fortare;)

Hoppas ni får en trevlig helg,d ska jag försöka ha iaf:)





"Du gledde meg så mykje,
Eg kan'kje gleda deg.
Det beste som eg hadde,
Var alt for smått for deg.
Men denne vesle knoppen av mitt eige rosentre,
Den skal du ha til minne om somaren og meg."

//Gåte Til Deg

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Det var otroligt kul att fika med dig. Roligt att du tycker att jag förstår det du berättade.

2009-09-10 @ 17:37:07
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0